tiistai 3. toukokuuta 2016

S A L O N A D I

Viimeisimpänä projektinamme on siis ollut Nuorkauppakamarin järjestämään Diili-kilpailuun suunniteltu limonadi Salon kaupungin markkinointituotteeksi, eli Salonadi. Projekti toteutettiin tuttuun tapaan tiimeissä, ja siihen kuului maun ja ulkonäön suunnittelun lisäksi markkinointisuunnitelman luominen sekä alustavat tiedustelut panimoilta ja viljelijöiltä.


Koska limonadi oli nimenomaan Salolle, päätimme lähteä ideoimaan tehtävää miettien asioita, jotka muistuttavat meitä Salosta. Pääasiallisesti esille nousivat raikkaat vihreät sävyt Salon logosta, sekä vanhan vaakunan joutsen. Oivalsimme myös sen, että vaikka Salolla on mennyt huonosti, niin paikkakunnassa on paljon kaunista eikä salolaisuudesta tarvitse olla häpeissään - pikemminkin kantaa paikkakuntalaisuutensa ylpeydellä ja ylväästi kuin joutsen.


Ideasta syntyi siis tuote, jossa meidän ja tuomareidenkin mielestä tiivistyy salolaisuus. Ja se varmasti vahvimmin vaikuttikin siihen uskomattoman hyvän tiimihengen ohella, että meidän ideamme voitti!












1 kommentti: